Кошик
172 відгуків
+380 (95) 153-72-99
i-Shop
Кошик

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця.

Зворотна доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.

Товар можна повернути або обміняти тільки, якщо він:

  • не був у використанні;
  • без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки;
  • повністю укомплектований;
  • з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням;
  • не належить до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ.

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар менеджеру по телефону: +380951537299.

2. Упакуйте товар. Покладіть товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, необхідно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали.

3. Надішліть товар. При надсиланні товару Новою поштою, вкажіть такі дані: м. Запоріжжя, відділення №29, одержувач Ачкасова Вікторія, номер телефону +380951537299.

4. Повідомте нам номер декларації надісланої посилки та номер банківської картки для повернення коштів.

5. Повернення коштів. Повернення коштів або обмін товару здійснюється після отримання посилки протягом 3 робочих днів на зазначені вами реквізити.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner